Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
לינקדאין: לייקים, פוסטים, והצעות עבודה
לינקדאין - אינסטגרם משעמם? רשת חברתית מלאה באנשים מזוייפים? הכלי הכי יעיל עבור מחפשי עבודה? כנראה שכל התשובות נכונות, ועוד הרבה יותר. עד כמה שלינקדאין מרגיש כמו משימה מיותרת, דווקא שימוש נכון ויעיל בפלטפורמה יכול לפתוח דלתות מקצועיות רבות, ממציאת עבודה ועד הכירות עם מיטב מוחות התעשייה.

ראיון טוב
להמשיך הלאה: מתי הגיע הזמן לבדוק אפשרויות חדשות
העולם המודרני דוחף אותנו (אם לא דורש מאיתנו) להחליף עבודה בקצבי זמן הולכים ומצטמצמים. מגייסים רבים יעידו שהם מעדיפים אדם עם 10 שנות ניסיון בשלוש חברות שונות על פני אדם שנשאר באותה חברה במשך עשור, ולכן אנחנו צריכים לדאוג שאנחנו מעדכנים את המעסיק שלנו כל כמה שנים. אך מעבר לשם מעבר הוא לא מהלך חכם, ולכן חשוב להבין מה הן הסיבות הנכונות להתחיל לחפש מקום חדש, מתי, ובאיזה אופן.

ראיון טוב
איך מוצאים עבודה - חלק א' - קורות Juniorex - חיים - ג'וניורקס
המאבק למצוא עבודה בתחום ה-UX/UI לא פשוט, במיוחד כשאתה ג'וניור מתחיל. בפרק הזה אנחנו מתמקדים בשלב שגורם להרבה מתח ובאסה – שליחת קורות חיים.
יוני, מעצב ג'וניור, נתקע שוב ושוב ב"לא נבחרת" ושואל את עצמו אם בכלל יש סיכוי. הוא כל כך נואש שהוא מוכן להתראיין בכל מקום – אפילו אם זה השטן בעצמו! יחד עם בר ה-HR, אנחנו עוברים על כל מה שצריך לדעת על קורות חיים שימשכו את תשומת הלב של המגייסים, עם טיפים על איך לבלוט בין עשרות מועמדים, למה חשוב לשים לב לפורמט הקובץ ואיך מילות מפתח יכולות לשנות את הכל. אם אתם שולחים קורות חיים, מרגישים מתוסכלים מההיענות הנמוכה ומרגישים שאתם לא מצליחים להוציא את המיטב מהתהליך – הפרק הזה בדיוק בשבילכם. אחרי שתשמעו את הטיפים, תדעו איך לעבור לשלב הבא ולהגשים את היעד הבא שלכם בעולם ה-UX/UI.

JUNIOREX
פרק 122 אסף בר אור | להפוך מפרילנסר יחיד לעסק מצליח
"הדבר הכי חשוב, בכלל, בלהקים ביזנס, אתה צריך לייצר סיסטמה, יש מכונה שצריכה לעבוד, שצריכה לעשות איקס פעולות, בשביל שה איקס פעולות האלו יניבו לך תוצאות".בפרק הזה עדי מארחת את אסף בר אור, שב20 שנה האחרונות הוא מייסד שותף וראש מחלקת העיצוב בחברת פיטנגו יואיקס , אחת מהחברות המובילות לעיצוב חוויית משתמש בתעשיית הטק בישראל.הפרק הפעם מוקדש למעצבים פרילנסרים בתעשייה, על הקושי הזה לבנות את עצמם מאפס, לייצר מעצמם "עסק" (מי מהם שפניהם מוכוונות לצמיחה לביזנס, דיסקליימר, לא כולם), איך, למה וכמה? איך מתחילים? כמה אני יכול.ה או רוצה לספוג עלויות בתחילת הדרך, אם בכלל? כיצד משיגים מספיק לקוחות בכדי להעסיק עובדים תחתיי? המון שאלות.אסף משתף מנסיונו רב השנים שהדרך בנויה מהמון המון דברים ופעולות קטנות שצריך לייצר, לקחת בחשבון, גם כהשקעה לטווח רחוק, שלפעמים, במיוחד כעצמאים ניובי'ס, לא תמיד רואים או יכולים לאמוד את האימפקט של העשייה, שההסתכלות על הדברים היא לרוב מוכוונת ROI, מה ההחזר על ההשקעה שלי וכמה הוא מהיר… בפרספקטיבה שלו לאחור, הדברים הופכים בהירים יותר בהמשך וההסתכלות משתנה עם הניסיון שנצבר.כמה תובנות שעלו בשיחה -ההבנה שבתחילת הדרך כל משכורת היא כנראה ואלידית, יש שוק ואתה מוכר את התוצר עבור הלקוחות, בשלב זה, משיגים לקוחות, מתייצבים, מתפרנסים.מעצבים לא למדו להיות אנשי עסקים ולא תמיד רוצים, מנגד, הם כן צריכים להיות כדי לגדול.כדי להיות ביזמות צריך הרבה חוסן נפשי, לא להרפות ולהמשיך כל הזמן לדחוף, גם במשך תקופות ארוכות, לבסוף, ההתמדה היא זאת שמביאה את התוצאות המיוחלות, הלידים, הלקוחות, ההצלחה.בנוסף נגענו באיך הדברים עובדים כיום? כמובן, להיות נוכח ברשתות החברתיות (זה מאסט).איך מיישמים בפועל? בקצרה, נטוורקינג/ נוכחות בלינקדאין (על ידי כתיבת תוכן, שיתוף ידע, תגובות וכו'…) ומיתוג עצמי (איך אני נתפס בעיניי אחרים? למצוא את החזון שלנו ולשתף עם העולם).בסיכומו של דבר על מנת להפוך מפרילנס יחיד לבעל עסק צריך קודם כל לרצות, המון אורך רוח והתמדה, ולהביןשההצלחה לא מגיעה ביום אחד, היא בנויה מהמון ניסוי וטעייה, הרבה ויתורים לצד יצירת גבולות בהמשך, ובקיצור - אין קיצורי דרך ☺️איך זה התברר אצל אסף? בכל פעם שהוא היה צריך לטפס על הר הוא גילה שיש הרים גבוהים יותר לטפס עליהם 🙂 והחליט להמשיך.וזה רק על קצה המזלג…אז, רוצו להקשיב, אולי תגלו שם דברים ויפלו אסימונים חשובים.

Radio Button
ז'רגון מקצועי: כל המילים שצריך להכיר
כמו כל קבוצה סגורה גם להייטק ועיצוב יש שפה משלהם. מילים מקצועיות, הגדרות, ושלל תיאורים שמרגישים טבעיים לחלוטין לחברי הקבוצה, אך יהיו זרים למי שמביט מבחוץ. לשפה יש כוח, ובכדי להכנס ולהיות חלק ממועדון עיצוב המוצר חשוב שנכיר את השפה המקומית, המילים, והביטויים. השראת השבוע: https://www.anoda.co.il/

ראיון טוב
קנאה מקצועית: האם באמת כולם מצליחים יותר ממני
לא משנה כמה נצליח בקריירה, תמיד יהיה קול קטן (או גדול) בראש שלנו שיציק בשעות הקטנות של הלילה, ויזכיר לנו שמישהו אחר יותר מוצלח מאיתנו. זהו הטבע של הקנאה - בכל מקום שנסתכל נראה מישהו שהשיג יותר, מרויח יותר, מוצלח יותר. אומרים שקנאה היא השודדת של האושר, אבל ישנן דרכים לקחת דבר שלילי כקנאה ולהפוך אותו לכוח חיובי לפיתוח קריירה.

ראיון טוב
פרק 32 - כלי קנבס, כלי בינה מלאכותית ומה שביניהם - סער גיל מארח את ארז רזניקוב
בפרק זה נצלול עם ארז לעולם הפרוטוטייפינג המודרני ונבחן את הכלים החדשניים העומדים לרשות מעצבי המוצר.
נחקור את המתח המעניין בין פלטפורמות קנבס מסורתיות כמו פיגמה, המציעות שליטה מדויקת אבל מנותקות מהמציאות, לבין כלי בינה מלאכותית חדשניים המאפשרים יצירת מוצרים פעילים ובדיקתם בתנאי אמת. נגלה כיצד שילוב נכון בין שני העולמות יכול להאיץ את תהליך הוולידציה ולשפר משמעותית את תהליך פיתוח המוצר.
.png)
Design Club
ניהול תהליכים מקבילים: איך להתראיין לכמה חברות ולשמור על השפיות
אנחנו נוהגים לחשוב על תהליכי גיוס כהליך לינארי, שבו נעים קדימה שלב אחרי שלב, עד שלבסוף מגיעים לקו הסיום. אך בעולם האמיתי לרוב ננהל מספר תהליכים לינארים במקביל, שמוביל ללחץ, טעויות, ובלבול. אם נרצה את הסיכוי הטוב ביותר לעבור את כל שלבי הראיונות, נצטרף למצוא טכניקות לניהול המידע, הזמן, והאנרגיה בצורה יעילה.

ראיון טוב
טייטלים: ג׳וניור, סניור ומה שבינהם
פרק 22: בעולם העבודה, אחת הדרכים הכי ברורות להגדיר רמה או ותק של מעצב היא על פי הטייטל שלו. ועד כמה שנרצה להגיד לעצמנו שאין לטייטלים משמעות, בסופו של דבר הדבר הראשון שאנחנו עושים אחרי קידום זה לרוץ לעדכן את הכותרת בלינקדאין. אבל לטייטלים יש משמעות יותר עמוקה מאשר כלי להשוויץ מול זרים באינטרנט - הם יכולים להיות כלי חשוב בניהול הקריירה. ההשראה השבועית: https://www.amazon.com/USAOPOLY-Vibrant-Guessing-Perfect-Together/dp/B084D2XQ9F?th=1

ראיון טוב
מה הסיפור שלך: איך להפוך סיפור חיים לסיפור שפותח דלתות(חי! עם ׳מקס אימפקט׳)
פרק 20:
אין פגישה עם אדם חדש, בין אם בראיון עבודה או בפארק עם הכלב, שבה לא נצטרך לענות על השאלה הידועה ״ספר לי על עצמך״. למרות שכולנו מאוד אוהבים לדבר על עצמנו, האמת היא שרובנו לא טובים בזה. אך כמו כל סיפור, סרט, או ספר, עם מעט עריכה ויצירתיות נוכל להפוך את הסיפור האישי שלנו לסיפור שפותח דלתות קריירה.

ראיון טוב
65: איך חוקרים בחברות הגדולות? עם נעם סגל
איך עושים מחקר משתמשים נכון?
כשמדברים על מחקר משתמשים בחברות טכנולוגיה, נעם סגל הוא בדיוק האדם שרציתם לשמוע. עם ניסיון עשיר בחברות כמו Meta, Twitter ו-Airbnb, הוא היה שם כשהתעשייה עיצבה מחדש את הדרך בה אנחנו מתקשרים, מתארחים ומשתפים מידע.
בשיחה עם תום אבן, נעם משתף בתובנות על המתח המתמיד בין טכנולוגיה לאנושיות, מסביר איך AI משנה את כללי המשחק במחקר משתמשים, ולמה לפעמים דווקא רובוט יכול לגרום לנו להיות יותר כנים.
זוהי שיחה על ההבדל בין לבנות מוצר, לבין לבנות מוצר שאנשים באמת צריכים.
💌 להרשמה לניוזלטר: ~~~
על האורח:
נעם סגל הוא חוקר ומנהל מחקר בכיר בתעשיית הטכנולוגיה, עם רקע עשיר בפסיכולוגיה ומחקר משתמשים. לאורך הקריירה שלו הוביל צוותי מחקר בחברות מובילות כמו Meta, Twitter, Airbnb ו-Upwork.
בנוסף לתפקידיו בתעשייה, נועם הוא מאמן מוסמך המתמחה בליווי אנשי טכנולוגיה בפיתוח הקריירה והמנהיגות שלהם. הוא משלב את הרקע האקדמי שלו בפסיכולוגיה עם ניסיונו העשיר בתעשייה כדי לעזור לאנשים להתגבר על חסמים מנטליים ולממש את הפוטנציאל שלהם.

MinDesign
תכנון קריירה (עם אורח מיוחד עידן אפלמן): לנווט את ספינת העבודה
פרק 19:
קריירה יכולה לקרות בשתי דרכים: הראשונה, בטעות. עבודה מובילה לעבודה שמובילה לעבודה, ולבסוף אפשר להסתכל במראה האחורית ולזהות מסלול שנוצר. השנייה, היא באופן מודע ומתוכנן, שבה הבנה עמוקה של עצמך מובילה אותנו למקומות שבו אנחנו נהנים, מרוויחים, ומתפתחים. בכדי לבנות את מצפן הקריירה שחסר לרבים מאיתנו הזמנו את עידן אפלמן, מרצה ויועץ קריירה, לחלוק עצות לניהול קריירה אפקטיבי.
ההשראה השבועית:
https://www.instagram.com/ux.ui.dan/

ראיון טוב
מנטורינג: קיצור דרך להתקדמות בקריירה
ישנן שתי דרכים להתקדם בקריירה: הדרך הקשה והדרך הקלה. הדרך הקשה כוללת ניסיון וטעייה, כשלונות, נפילות, והרבה כאב. והדרך הקלה? היא כוללת מנטור, שיוכל לענות על שאלות, ללוות תהליכים, לחלוק טריקים וסודות, ובסופו של דבר להעניק קיצור דרך אמיתי לשלב הבא בקריירה.
ההשראה השבועית:
MadS
https://www.youtube.com/watch?v=Vm6_MDnj3Hg

ראיון טוב
יד על הדופק: איך להישאר מעודכנים בזמן חיפוש עבודה
פרק 17:
לרוב מעצבים נוטים להיות זן אנשים שנהנה לשקוע בעבודה; אחרי הכל, מה יותר כיף מאשר יום ללא פגישות שבו אף אחד לא מכריח אותנו להרים את האף מהמסך? אך האמת היא שהמעצב המודרני נדרש להיות מודע לעולם שמסביבו, מטרנדים עיצוביים ועד חדשות טכנולוגיה ועסקים. העבודה שלנו כמעצבים, כמו תהליך העיצוב עצמו, חייב לכלול שיחה תמידית עם העולם הגדול, ויש לנו את החובה להשאר עם היד על דופק התעשייה.
ההשראה השבועית:
https://frnkl.co/
השראות אינסטגרם של תמר:
https://www.tamarsegura.com/insta-inspiration

ראיון טוב
הצגת תרגיל בית: כשפיגמה הופכת להרצאה
תרגילי בית דורשים כמות לא קטנה של שעות בכדי לפתור, אך פרוטוטייפ ברמה גבוהה הוא רק נקודת אמצע הדרך. החצי השני של המבחן הוא להציג את העבודה בפני פאנל של מגייסים, ולהסביר את התהליך שהביא אותנו מהבעיה לפתרון, עם תחנות עצירה בניתוח הבעיה, בניית פרסונות, הגדרת הפתרון ועוד. השראת השבוע: https://playbook.ebay.com/

ראיון טוב
ציפיות שכר (עם אורחת מיוחדת מיכל מימרן ברזילי): איך מדברים על נושא שלא מדברים עליו
עם כל האהבה העמוקה שלנו לעיצוב, חוויית משתמש, ובניית פרוטוטייפים משוכללים בפיגמה, בסופו של דבר יש דבר עיקרי שמוציא אותנו מהמיטה כל בוקר: כסף. ובאופן אירוני לרוב כסף הוא הנושא במדברים עליו הכי מעט - דבר שמביא אותנו לעמוד בעמדת נחיתות כמגיע הרגע להתמקח על שכר. אומרים שידע הוא כוח, אז בכדי שנוכל להגיע לשיחת ציפיות שכבר מעמדת כוח הזמנו את מיכל מימרן ברזילי, מייסדת ומנהלת חברת ההשמה Diviners , לדבר איתנו על העולם הסודי של שכר מעצבים בתעשייה.

ראיון טוב
אונבורדינג: איך להתחיל ברגל ימין
אין דבר מרגש יותר מאשר להתחיל עבודה חדשה; אנשים חדשים, מוצר חדש, מכונת קפה חדשה. אך כגודל ההזדמנות גם קודם הסיכון - והחודש הראשון בעבודה טומן בתוכו כמות שווה של שניהם. הכניסה הרשמית לעבודה חדשה, תהליך האונבורדינג, דורש מאיתנו להיות אקטיביים, מתוכננים, ואסטרטגיים בכדי שנתחיל את המסע החדש ברגל ימין. השראת השבוע: https://www.youtube.com/watch?v=DYaq2sWTWAA

ראיון טוב
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו