
הצטרפו אלינו לפרק מלא תובנות פרקטיות שיעזור לכם למנף את ה-AI מבלי ללכת לאיבוד.
בפרק הזה דיברתי עם צחי דינר על ההשפעה של הבינה המלאכותית על תהליכי עיצוב וניהול מוצר — ואיך להתמודד עם ההצפה הבלתי נגמרת של כלים חדשים ותחושת ה-FOMO, או יותר נכון FOBO(Fear of a Better Option) שמתלווה אליה.
נושאים שדיברנו עליהם:
- הקבלות לשינויים טכנולוגיים קודמים – כמו המעבר לדיגיטל והעלייה של תחום ה-UX.
- איך לזהות כלים שבאמת מוסיפים ערך, ולא רק עוד "רעש".
- שילוב של AI בשלבי מחקר, יצירת קונספטים, פרוטוטייפים והשראה.
- איך ליצור סוכני AI מותאמים אישית למשימות ספציפיות.
- למה חשוב להפעיל שיקול דעת אנושי בכל שלב — גם בעולם אוטומטי.
- המעבר לכלים שהם פלטפורמות שלמות ולא רק אפליקציות בודדות.
- המעצב בתור "יוצר" חדש – שממנף AI כדי להגשים רעיונות מהר יותר.
- איך לגשת לאקו-סיסטם של AI: להגדיר צורך ברור ולבחון רמות שונות של שימוש.
- החשיבות של לשאול "למה" אנחנו בכלל משתמשים ב-AI, ולא רק "איך".
- יצירת השראה חדשה ועולמות חזותיים שונים על ידי שימוש בכלים כמו
Ideogram & Midjourney