האזנה
בפרק שירה נטוביץ' אשכנזי, חוקרת חוויית משתמש ב-Honeywell וממקימות קהילת UXR Lounge, מדברת עם עדי לוין על יצירתיות בעבודת המחקר. שירה משתפת בחשיבות ההיכרות העמוקה עם המשתמשים שלה כדי להתמודד עם אתגרים ומספרת איך פתרה בעיה של גישה פיזית למשתמשים בארה"ב על ידי ביקור במפעלים דומים בישראל. בנוסף, שירה מתארת את השיפור ביכולות הסטוריטלינג שלה בעקבות פידבק, ובוחרת להעביר תובנות מחקר בצורה יצירתית ובלתי נשכחת - למשל, על ידי עריכת ראיון סינטטי עם פרסונה במוצר. בסיפור אישי, היא מספרת על החלטתה להוריד את עצמה בדרגה בעבודה כדי לשמור על השקט הנפשי שלה, מה שמדגיש את החשיבות של איזון בין עבודה לחיים והקשבה פנימית. הפרק מלא בתובנות ושיטות יצירתיות שיכולות לסייע לכל מעצב או חוקר להעביר מידע בצורה מעניינת ומרגשת.