בפרק עדי לוין מארחת את תמי וייס, מעצבת מוצר בכירה ב-Simply Piano, לשיחה על התאמת המוצר לקהל היעד באמצעות ניתוח מקרה של סימפלי פיאנו. המוצר, שבמקור תוכנן ללמד פסנתר למבוגרים, זיהה עלייה בשימוש של ילדים באפליקציה אך גילה כי הם נוטשים במהירות מאחר שהיא לא הייתה מותאמת לצרכיהם. תמי וייס וצוותה הבינו שעליהם למצוא התאמה חדשה בין המוצר לשוק (PMF) עבור ילדים. תהליך זה כלל מחקר מעמיק שבו צפו בילדים משתמשים באפליקציה בביתם וגילו דיסוננס בין רצונם להשתמש באפליקציה לקשיים בלהשלים את הקורסים, מה שהוביל לתסכול. תמי מסבירה שבאמצעות הבנה מעמיקה של הקשיים והצרכים של הילדים, הצוות פיתח פתרונות חדשים כדי להתאים את המוצר לקהל היעד החדש. הפרק מדגיש שמוצרים הם דינמיים, ושמעצבי מוצר חייבים להיות ערניים לשינויים הטבעיים בשוק ולהתאים את המוצר בהתאם כדי לשמור על הצלחתו.