מעין מרשלי מראיינת את עדי איתן אביתר, מנהלת מוצר בביימי, ואת כנרת יפרח, מאפיינת השפה של ביימי וכותבת המיקרו-קופי של המוצר בתחילת הדרך.
על מה דיברנו? (לא בסדר הזה):
** אפיון השפה והמיתוג ** איך משפיע המיתוג על השפה ולמה הוא חשוב כל כך? כולל דוגמאות של איך היו נשמעים הדברים בשני מיתוגים שונים.איך מותג אחד מדבר גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים (גם B2C וגם SaaS)?האם וכמה משפיעה מאפיינת השפה על המיתוג של החברה כולה?איך משמרים שפת מותג כשכותבת המיקרו-קופי יוצאת מהתמונה? איך מלמדים עובדים חדשים מהו הקול של המותג, בעיקר כשהחברה גדלה וכבר לא מגיעים אישית לכל עובד ועובדת?
** תהליך הכתיבה ** מול איזו פונקציה בארגון עובדים כותבי וכותבות המיקרו-קופי? מהו תהליך הכתיבה בפועל? מיהם השותפים והשותפות לכתיבה? באיזו פלטפורמה כותבים את הקופי, איפה עושים את הפינג-פונג לגביו, ואיפה מופיע הקופי הסופי? איך כותבים קופי לפיצ'ר חדש? עבודה שוטפת מול שירות הלקוחות וגורמי שטח אחרים לצורך שיפור מתמיד של ה-UX ושל הקופי. למה חשוב שמנהלי מוצר יכירו את כל הפניות שלא עובדות, גם אם לא מגיעים לטפל בהכל? מה אנחנו יכולים לעשות ככותבים מול המגבלות הטכניות של הפלואו?
** כתיבת המיקרו-קופי ** איפה כדאי להיות פשוטים ולעניין, ואיפה אפשר לשחרר ולהיות מלאי אופי? הודעת ההצלחה המפורסמת של Buyme – האם היא בכלל עובדת? הכוח של מיקרו-קופי לייצר חוויה ולהשלים אותה. מיקרו-קופי לא יכול לתקן UX בעייתי. סופר-שובר הישן כדוגמה. איך מתמודדים עם קופי שלא עובד?איזה שינוי בקופי של הכפתור העלה המרות, ואיך זה קשור למחויבות? האם משתמשים קוראים הנחיות מורכבות, והאם כל המשתמשים אותו דבר בעניין הזה?