הפרק מוקדש למילים הקטנות שמשנות הכל.
על איך טקסט יכול להשפיע על קבלת החלטות והתנהגות משתמשים.
האורחת שלנו היא כנרת יפרח, שותפה ומנכ"לית בחברת דראפט לכתיבת UX ומיקרו-קופי ומחברת הספר 'מיקרו-קופי: המדריך המלא' שתורגם ל-6 שפות ונמכר ב-55 מדינות.
כנרת היא מהנשים המשפיעות ביותר בתעשיית הדיגיטל בישראל.
היא מנהלת-שותפה של קהילת המיקרו-קופי בארץ, מרצה מבוקשת בתחום ומעבירה סדנאות לארגונים.
כנרת הכשירה אלפי אנשי מקצוע מתחומי חוויית משתמש, שיווק, ניהול מוצר, כתיבה, עיצוב וניהול דיגיטל, והובילה לשינוי משמעותי בתפיסה של חשיבות השפה בעיצוב מוצרים דיגיטליים, גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי.
דיברנו על האופן שבו מילים משפיעות על התנהגות משתמשים, על העקרונות המנחים בכתיבת UX ועל הטעויות הנפוצות שכולנו עושים.
שלוש שאלות מתוך השיחה עם כנרת:
✅ למה "קצר" זו לא תמיד המטרה?
✅ איך משפט אחד יכול להעלות המרות ב-12%?
✅ האם AI יחליף את כותבי ה-UX?