לקריאת הפוסט
עבודה על ניסוח ובחירת המילים היא עבודת אפיון לכל דבר! ✍️
מיקרוקופי הן המילים בהן משתמשים לביצוע תקשורת עם משתמשים במוצרים דיגיטליים:הנעה לפעולה, הנחיות, התראות וכדומה.
מיקרוקופי טוב הוא אחד הדברים הקטנים האלה שאולי לא ממש נראים משמעותיים, אבל הם מה שמבדיל את המוצרים שאתם פוגשים פעם אחת לבין אלו שאתם חוזרים אליהם שוב ושוב.
במקרים חריגים, משתמשים לא יצליחו להשיג את מטרתם בגלל מיקרוקופי גרוע.אם כי רוב הזמן המשתמשים יסתדרו בסוף, גם אם הניסוחים לא טובים. מה שכן, הם לא יהנו. מעבר לכך, כל החוויה שלהם עלולה להיות שלילית. הם אולי אפילו לא ידעו למה.
לכן אני לעולם לא מציג lorem ipsum בעבודת איפיון, כי אסור לזלזל בטקסטים- הם קשורים באופן ישיר לחוויה של המשתמש, ואפילו לעיצוב.