לקריאת הפוסט
מאמר זה בוחן חמש אפקטים פסיכולוגיים כדי למנף אותם לפיתוח מוצר:
אישור חברתי, עלות שקועה, אפקט ה- Decoy, אשליית המאמץ ויצירת UGC.
תובנות מהאפקטים האלו הם הצעות אסטרטגיות פיתוח לאופטימיזציה של מוצר, שיווק ומעורבות משתמשים.
מאמר זה בוחן חמש אפקטים פסיכולוגיים כדי למנף אותם לפיתוח מוצר:
אישור חברתי, עלות שקועה, אפקט ה- Decoy, אשליית המאמץ ויצירת UGC.
תובנות מהאפקטים האלו הם הצעות אסטרטגיות פיתוח לאופטימיזציה של מוצר, שיווק ומעורבות משתמשים.