לקריאת הפוסט
השקעה בחוויית משתמש מייצגת עלייה ברמה מהסטנדרטים הטובים מספיק לשחרור, שיש לה השפעות מתמשכות על שיפור המוניטין, צמיחת המותג, חיזוק התרבות הפנימית ורושם ראשוני משופר למאמצי המכירות.
תחום חווית המשתמש צמח מספיק במוניטין שבו אנחנו כבר לא צריכים להצדיק את הנוהג שלנו. פונים אלינו חברות שרוצות להישאר רלוונטיות, יודעות את הערך ש-UX יכול להביא, אך צריכות להמציא את העניין העסקי לכך.
דף זה ינחה אותך בעת חישוב החזר ה-ROI עבור השקעת UX עבור יישום התוכנה הארגונית שלך. זה יספק לך רעיונות איך להצדיק את ההוצאה שלך ואת התזמון שלה. מושגים מסוימים הם יותר קונקרטיים בעוד שאחרים הם הנחיה כללית יותר עבורך לפרש בהקשר של העסק שלך.