מנהלים חוויה
לצפיה באתר
תיאור
מנהלים חוויה הוא פודקאסט שאותו מגישה נטי אשר המיועד למנהלי עיצוב וחווית משתמש בישראל.
מנהלים חוויה הוא הדרך שלי לתת השראה למנהלות חווית משתמש כיום וגם לאלו שרוצות להיות בעתיד.
על הדרך, ולא פחות חשוב, אני מקווה שאוכל להכיר לכם עוד אנשים מוכשרים מהתעשייה, ונוכל להרים לכולנו על העבודה הטובה.
אולי גם להתנחם ביחד על הצרות המשותפות... ואם אפשר, גם ללמוד להיות איך מנהלות טובות יותר ושמחות יותר.
קטגוריות
פודקאסט
שיתוף
אירועים קרובים
🥺
לא נמצאו אירועים קרובים
ברגע שיהיו - הם יופיעו כאן
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
#13 - עמית שמיס: על ניהול וחיבור לרגש
בפרק הזה עמית ואני דיברנו על איך להתנהל בצל מערכות יחסים רעילות בעבודה, ובכלל איך נוכל לשפר את התחושה האישית שלנו כמנהלים, ושל האנשים שעובדים איתנו לאור התמודדות עם דינאמיקות רעילות, ובכלל בהתמודדות עם החיים עצמם. דיברנו גם על: The Emotional Labor of Being a Leader ההמלצות של עמית: The First 90 Days The Making of a Manager Bouncing Back from Rejection ליקנדין: עמית שמיס
מנהלים חוויה
#12 - ויטלי מיז׳יריצקי: דעות לא פופולריות
בפרק ויטלי ואני דיברנו על: - מבחני בית בגיוס, האם כדאי או לא כדאי, ומה אפשר לעשות כדי למזער נזקים וחוויות שליליות למועמדים - קונסיסטנטיות בממשקים, ומתי בקש לשבור אותה - מחקר מקדים של מתחרים והשראה, ולמה ויטלי ממש לא ממליץ להתחיל דווקא מזה ההמלצה של ויטלי: UX StackExchange לינקדין: ויטלי מיז׳יריצקי בלוג: UXtasy (מומלץ!!!)
מנהלים חוויה
#11 - עומרי דביר: יצירת תרבות עיצובית
בפרק עומרי ואני דיברנו על: - מה זה תרבות עיצובית בארגון, ומה שלושת המרכיבים שעומרי מכוון בהגדרתה - איך מתחילים ליצור תרבות עיצובית, גם כשאתה מעצב יחיד - נקודות המפגש בין תרבות ארגונית לתרבות עיצובית - איך שריר האמפטיה תורם לנו ליצירת תרבות יותר מודעת - למה חשוב להגדיר את התרבות עיצובית האישית שלנו, וכיצד לשדר אותה גם במסגרת חיפוש עבודה ההמלצה של עומרי: Material Design Foundations לינקדין: עומרי דביר
מנהלים חוויה
#10 - דורון אגוזי: הבדלים בניהול בין קורפורייט לסטארטפ
דורון ואני דיברנו בפרק על: -המעבר כמנהלת בקורפורייט למנהלת בסטארטפ. מה גרם לדורון לעשות את הקפיצה? - מעברים לא נוחים, ותחושת אי נוחות בעשייה - השלבים הראשונים של הקמת תהליכי עבודה בסטארטפ ללא אסטרטגיה עיצובית מוקדמת - הנעה לייעול תהליכי עיצוב מגלי לעורר התנגדות - האימפקט בביזנס והלחץ שמופעל כשאתה מוביל במוצר אחד ויחיד - הכנת תוכנית 90 יום ועבודה עם פאונדר ללא נסיון רחב של עבודה עם מנהלת עיצוב - אפקט המפתח עם הטוש ההמלצה של דורון: פרק עם שחף שקוף לינקדין: דורון אגוזי
מנהלים חוויה
#09 - אבירן רווח: איך נותנים ומקבלים פידבק
בפרק אבירן ואני דיברנו על: - ארבעת הגורמים שמקשים עלינו כמנהלים כשזה מגיע למתן פידבק: ״אמפטיה״, זמן, מידע וסטנדרטים, ואיך ruinous empathy נכנסת לתמונה. - איך ניגשים למפגש של מתן פידבק, ואיך נמנעים מלהעיר את שלושת המוקשים: identity, truth, relationship - שלושה סוגי הפידבק: appreciation, evaluation, coaching.
מנהלים חוויה
#08 - ענבל ברון: בניית גילדת עיצוב
בפרק עם ענבל דיברנו על: - מה ההבדל בין צוות למעצבים לגילדת מעצבים - מהו מבנה הגילדה באלספלייר, איך מחולקים המעצבים, ואילו טקסים יש להם כגילדה פעילה ויעילה - מה המשמעות של מסמך הקובע דרגות ואחריות עבור מעצבים - למה ענבל מאוד לא מאמינה בתרגילי בית בתהליכי גיוס מעצבים, ולמה כדאי להתמקד ביכולות הסטוריטלינג במקום ההמלצה של ענבל: מגזין פורטפוליו לינקדין: ענבל ברון
מנהלים חוויה
#07 - ישי כהן: מדידת ביצועים, פיטורין ומה שביניהם
בפרק ישי ואני דיברנו על: - באילו מצבים מגיעים באמת לפיטורין של מעצבים מבחינה מקצועית - על קביעת מדדים להערכת ביצועים - הפגיעה הרגשית בעת פיטורין, ומה המינדסט הנכון שעוזר להיחלץ מהמצב - הכלים והחשבון נפש שיעזרו להתכונן לשלב הבא - מה אסור לנו לעשות כמנהלים לאחר פיטורין של חבר צוות.
מנהלים חוויה
#06 - עדוא שביט: לגייס מאפיינים או פרודאקט דזיינרס?
עדוא ואני דיברנו על: - באילו חברות ובאילו פרוייקטים כדאי לגייס מאפיינים ומעצבים לחוד, ומתי פרודאקט דזיינרס - מה קורה עם סוגיית הownership ברגע עובדים עם מאפיינים ומעצבים בנפרד - מה בממשק בין PM לבין פרודאקט דזיינר או לבין מאפיין, ועד כמה הצוות שמלווה אותנו משפיע גם על האנשים שכדאי שנביא לפרויקט, איפה מאפיינים פורחים ואיפה product designers דווקא יכולים להשלים את המשימה יותר טוב - ההשפעה של ux maturity של חברה על העבודה היומיומית שלנו.
מנהלים חוויה
#05 - אלינור משען סלומון: על המעבר מניהול לIC
אלינור ואני דיברנו על: - הבחירה האישית שלה במעבר ממנהלת לתפקיד של IC - איך היא רואה את התפקיד הIC ואיך תובנות הניהול מקדמות אותה ביום יום - התכונות שהיא הכי מעריכה אצל המנהלים שלה, והתכונות שאנחנו צריכים לפתח יותר - הפחד והסיבות שבגללן המעבר הזה הרבה פחות בארץ מאשר בחו״ל - איך ומתי לעשות את המעבר הזה בצעד מקפצה להמשך.
מנהלים חוויה
#04 - רן לירון: איך מגייסים מנהלים?
בפרק רן ואני דיברנו על: - מה התכונות המרכזיות שנרצה לזהות אצל מנהלים זוטרים במהלך תהליך הגיוס - השיטות של רן לנבא הצלחה של מועמדים - למה הוא מאמין שגם למנהלי UX כדאי לעשות תרגילים בתהליך - המימד שתצטרכו להוסיף בפורטפוליו שלכם להתמודדות על תפקידי ניהול - הטיפים של רן לכניסה לתפקיד חדש - למה חשוב למנהלים לגבש ״אג׳נדה״
מנהלים חוויה
#03 - מיכל תורג׳מן: שילוב בין ניהול לעבודת האנדס-און
בפרק השלישי מיכל ואני דיברנו על: - על הטעויות הכי בסיסית שמנהלים צעירים צריכים להימנע ממנה - איך בונים תהליכים כשאין בסיס ואין role model - איך צולחים את התקופת ״גם ניהול וגם הנדס-און״ - הדרך הנכונה לנצל את הseat at the table שקיבלנו ההמלצה של מיכל: ״המחתרת התאילנדית״.
מנהלים חוויה
#01 - טל סולומון: ניהול בחברה עם עולם תוכן מורכב
בפרק הראשון והחגיגי טל ואני דיברנו על: - מה הייחודיות בצוות העיצוב ברדיס - מהו מודל המורכבות של מוצרים טכנולוגים - מה עושים באונבורדינג של רדיס כדי לעזור למעצבים חדשים להצליח בעבודה - מהו האתגר הכי גדול שלנו כמנהלים - על מסלול ההתמחות באקדמית תל אביב יפו.
מנהלים חוויה
#02 - עידן יניב: ניהול בחברה בצמיחה מואצת
בפרק השני עידן ואני דיברנו על: - איך פועל צוות עיצוב בחברה בצמיחה מואצת (hypergrowth) כדי להשיג תוצאות מיטביות - איך מנגישים למעצבים רואדמאפ ותיעדופים של חברה - איך אנחנו כצוות עיצוב משתלבים בתמונה הגדולה של חזון החברה - על הדרך להבטיח שגם מתוך השוטף, נעשית עבודת עומק והתקדמות מקצועית - על ניצול הזדמנויות עסקיות כדי לעשות עבודת דיזיין איכותית - הכוח הסודי של נגישות (accesibility) כהזדמנות שלנו לשדרג את המוצר - על ההתקדמות המוצרית ורעיונית של airbnb והשדרוג בעקבות הקורונה.
מנהלים חוויה
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"