אם כולם היו קופצים מהגג, גם אתה היית קופץ? סביר להניח שכן
עוד מימי כמפקד בצבא, הבנתי שיש רק דבר אחד שיכול להשפיע על אנשים.לא משנה כמה ניסיתי למצוא דרכים להשפיע, רק דבר אחד עבד - והוא דוגמא אישית. לא תמיד זה היה דוגמא אישית שאני נתתי, לפעמים זו דוגמא אישית שאני ראיתי אצל אחרים.לפעמים זה היה החייל לא ממושמע שהגיע לצוות חזק שיש לו נורמות מסוימות ושם הוא סיגל את אותן התנהגויות לעצמו. אותו הדבר, לצערי, התקיים גם הפוך, כאשר חיילים טובים סיגלו הרגלים רעים בגלל סביבתם.כמו בדוגמא הזו ובניסוי מהפוסט, כך כולנו - מושפעים בעיקר על ידי מה שעושים אחרים סביבנו - לטובה ולרעה.

Stav Katz | ux.plained
היררכי חזותית בUI
ממשקי משתמש, ככלל, מתמקדים בחוויה שהמשתמשים תופסים בעיניהם - תפיסה חזותית של מידע היא דבר רב-ממדי המשמש לתת למשתמשים את הרמזים הדרושים להם כדי ליצור אינטראקציה עם ממשק המשתמש, כמו גם את היכולת לנתח ולהבין הנתונים שהם רואים, כדי שיוכלו לקבל החלטות מושכלות. הדרישות של אינטראקציה עם המשתמש כמו גם תפיסת מידע מועצמות ביישומי תוכנה ארגוניים, מכיוון שהם משרתים מקרי שימוש מורכבים, זרימות עבודה ומערכי נתונים.

Pencil & Paper
איך מוכרים מוצר שעוד לא קיים
ב4 למאי, 2018 - הגיע אלינו הלקוח המשלם הראשון, אחרי שנתיים וחצי של כשלונות.תמיד כתבנו קוד, תכננו, שיפרנו, עיצבנו, חשבנו, שרפנו זמן רב, ורק אז התחלנו לחפש לקוחות.וכמובן... אף אחד לא היה מעוניין במוצר.כמה טיפשי מצידנו.אבל ככה זה כשמתכנתים רוצים להקים סטארטאפ - לכתוב קוד זה החלק הקל, אז ניסינו שיטה אחרת. ״בוא נמכור מוצר שלא קיים, כאילו הוא קיים.״ אמרנו לעצמנו.ומאז, החיים שלנו השתנו. היינו שניה לפני וויתור. שניה לפני שקיפלנו הכל וחזרנו להיות שכירים באיזו חברה עם משכורת קבועה וחלום שנשאר מאחור.היום אנחנו עדיין חברה קטנטנה של 3 אנשים, אך בזכות המיינדסט של ״איך אנחנו, עם צוות מצומצם, יכולים לעשות דברים שיכולים להביא אימפקט בצורה מהירה לחברה ולצאת מחוץ לקופסא״, הצלחנו להגיע לאלפי לקוחות משלמים, ולמחזורים של מיליוני דולרים בשנה בלי השקעה, ובלי צוות מכירות/שיווק/בדיקות/פיתוח/.עכשיו - איך אתם יכולים להשליך את זה על הרעיון/המיזם שלכם?

Startup for Startup
תוסיפו פרוייקט כזה לתיק העבודות שלכם, תודו לי אחכ.
כשעשיתי קורס חווית משתמש, אמרו לנו איזה פרויקטים לעשות.בהמשך, אמרו לי שצריך לחשוב על דברים יזמיים וחדשניים.אז עשיתי את זה, ואפילו פיתחתי לעצמי שיטות לחשיבה על רעיונות מופלאים.אבל עם הזמן הכרתי מגייסים, בעלי עסקים ומנהלים.חקרתי מאות מודעות דרושים, בדקתי דרישות, סקרים ומחקרים.גיליתי שבכל המקומות כמעט, מבקשים למצוא מאפיינים שיודעים להתעסק במשהו אמיתי. משהו הגיוני, "מהעולם האמיתי" שיש בו חשיבה על הפרטים הקטנים, העסקיים, הפשוטים - ולא חשיבה על "הרעיון הדמיוני" והיזמי בסגנון 'הכרישים'.

Stav Katz | ux.plained
איך נראים תיקי עבודות של מעצבים שהתקבלו לחברות המובילות בשוק?
הבקשה הנפוצה ביותר שאנחנו מקבלים מכם היא ללא ספק הבקשה לחשוף ולשתף את תיקי העבודות של הבוגרים שלנו. אז החלטנו בקריאייט לעזור ולתרום מהידע שלנו כדי לעזור למי שצריך להבין מה הציפייה היום בשוק ואיך נראים תיקי עבודות של אנשי חווית משתמש שהתקבלו למשרות הכי שוות בשוק.

Create
איך לשפר את הממשקים שלכם?
משתף אתכם בכמה טיפים שלדעתי קריטיים לממשק שלכם⚡️התלבטתי אם הטיפים האלה הם UX או UI. פוסטים כאלה גורמים לי להיזכר כמה הגבול דק בין UX וUI, ועל כך שבעצם תחום הUI מוכל בתוך תחום הUX ושהשניים קשורים זה בזה.היררכיה למשל היא לגמרי דבר UX אבל נקבע על ידי עקרונות שנתפסים כUI, כמו גדלים, טיפוגרפיה, צבעים ומיקומים.איך שלא תפרשו את זה, הטיפים האלה קריטיים וישדרגו לכם כל עיצוב.

Stav Katz | ux.plained
טיפוגרפיה בעיצוב אתרים
שלך. הסיבה העיקרית שאנשים מבקרים באתר בפעם הראשונה היא לקרוא את המידע שהוא מספק. צרכנים רבים עדיין מקבלים מידע חיוני על עסק, מוצריו ושירותיו על ידי קריאת תוכן טקסטואלי - לא על ידי צפייה בסרטון הדרכה או התבוננות בתמונות מושכות. מילים חיוניות לכל אתר אינטרנט - והאופן שבו אתר מציג את המילים הללו חשוב לא פחות.
UXmatters
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו