פוסטים ומאמרים
PromptFrames: פיתוח ה-Wireframe לעידן הבינה המלאכותית
המאמר עוסק במושג "Prompt Frames", שהם כלים שמסייעים למשתמשים לנסח בקשות (prompts) בצורה מדויקת ויעילה יותר ממודלים גנרטיביים כמו GPT.Promptframes משלימים את ה-wireframes המסורתיים על ידי שילוב כתיבה מהירה ו-AI כדי להגביר את נאמנות התוכן ולהאיץ את הדרך לבדיקות משתמשים.
NNG
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
איך לשפר את הממשקים שלכם?
משתף אתכם בכמה טיפים שלדעתי קריטיים לממשק שלכם⚡️התלבטתי אם הטיפים האלה הם UX או UI. פוסטים כאלה גורמים לי להיזכר כמה הגבול דק בין UX וUI, ועל כך שבעצם תחום הUI מוכל בתוך תחום הUX ושהשניים קשורים זה בזה.היררכיה למשל היא לגמרי דבר UX אבל נקבע על ידי עקרונות שנתפסים כUI, כמו גדלים, טיפוגרפיה, צבעים ומיקומים.איך שלא תפרשו את זה, הטיפים האלה קריטיים וישדרגו לכם כל עיצוב.
ux.plained | Stav Katz
טיפוגרפיה בעיצוב אתרים
שלך. הסיבה העיקרית שאנשים מבקרים באתר בפעם הראשונה היא לקרוא את המידע שהוא מספק. צרכנים רבים עדיין מקבלים מידע חיוני על עסק, מוצריו ושירותיו על ידי קריאת תוכן טקסטואלי - לא על ידי צפייה בסרטון הדרכה או התבוננות בתמונות מושכות. מילים חיוניות לכל אתר אינטרנט - והאופן שבו אתר מציג את המילים הללו חשוב לא פחות.
UXmatters
מפלצת הדחיינות
היי ושלום 😊
אני מאמין שחלקכם מכירים אותי כמי שמלמד ux.
אבל, יש לי עוד כמה כובעים עיקריים ואת אחד מהם אני רוצה לנצל לטובתכם, אולי יעזור קצת.
לפני שאני מאפיין, או מרצה, אני פסיכולוג, ולכן אני מרשה לעצמי לשים רגע את הכובע הזה ולנסות לעזור לכם לקטול את המפלצת הגדולה ביותר בדרך לתיק העבודות הנכסף.
מפלצת הדחיינות.
Ofer Monar, Ph.D.
איך הופכים את המוצר שלנו להרגל
יערה שלם נשיא מסכמת את פרק הפודקאסט ״איך להפוך את המוצר שלנו להרגל״ שבו דריה ורטהיים מדברת עם מיכל לופו, Group Product Manager, ועם סתיו לוי, Product Manager במאנדיי.קום, על הדרך ליצירת הרגל אצל המשתמשים שלנו ועל שלושת השלבים שחייבים להתקיים בשביל ליצור הרגל, על האתגרים ביצירת הרגלים לקהלים שונים במוצר, ועל איך יודעים שהצלחנו.
Startup for Startup
7 דברים שיעשו את ה- UX שלך אמפטי לקהילה הגאה
המאמר מציע שבעה טיפים לשיפור חוויית המשתמש (UX) עבור הקהל הגאה. המאמר מדגיש את החשיבות של הכללה ורגישות בתהליך העיצוב, וממליץ על שימוש באיור, צבעים, ותוכן שמייצגים את הקהילה הגאה בצורה מדויקת ומכילה. הוא מציע למעצבים להכיר את הצרכים הייחודיים של הקהל הגאה, לשלב סמלים ותכנים המייצגים את הזהות המגדרית והמינית, ולהבטיח שהממשק יהיה נגיש ונעים לשימוש עבור כל המשתמשים.
Create
איך להתאים פונטים?
המאמר מספק הנחיות לגבי התאמה יעילה של גופים בעיצוב. הוא מציע להשתמש בפונטים עם הבחנות ברורות בין תווים ותמיכה במספר שפות. יש לשלב גופנים דקורטיביים עם גופנים ניטרליים ולהשתמש בהם במשורה כדי להימנע מהכרעת העיצוב. שימוש במשקלי גופן מנוגדים יכול ליצור היררכיה חזותית. חיוני להקצות תפקידים ברורים לכל גופן כדי לשמור על עקביות וקריאות. המאמר מדגיש איזון בין אסתטיקה לפונקציונליות כדי לשפר את חווית המשתמש.
NNG
איך עורכים מחקר שוק לפני שמתחילים?
אחת השאלות הגדולות שהופכות רעיון לסטארטאפ וסטארטאפ ליוניקורן הוא האם יש או אין שוק למוצר/שירות מסוים. בשביל לדעת אם יש שוק, צריך לדעת איך עורכים מחקר שוק, יש די חברות בשוק שעושות את זה (גילוי נאות: גם אנחנו עושים), אבל אין דבר יותר טוב מלדעת לעשות זאת לבד.
Startup for Startup
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו