פוסטים ומאמרים
PromptFrames: פיתוח ה-Wireframe לעידן הבינה המלאכותית
המאמר עוסק במושג "Prompt Frames", שהם כלים שמסייעים למשתמשים לנסח בקשות (prompts) בצורה מדויקת ויעילה יותר ממודלים גנרטיביים כמו GPT.Promptframes משלימים את ה-wireframes המסורתיים על ידי שילוב כתיבה מהירה ו-AI כדי להגביר את נאמנות התוכן ולהאיץ את הדרך לבדיקות משתמשים.
NNG
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
יישום 8 כללי הזהב של עיצוב ממשק משתמש
לחלקם, עיצוב ממשק משתמש (UI) או עיצוב אתרים עשויים להיראות כמו עבודה המסתמכת אך ורק על יצירתיות וחיפוש אחר רעיונות חדשניים. עם זאת, אתה תמיד צריך לבסס את פתרונות העיצוב שלך על כמה כללים המייעלים את תהליך העיצוב כולו - כמו שמונת כללי הזהב של בן שניידרמן של עיצוב ממשק משתמש.
UXmatters
המסע והיעד של UX ו-UI
המאמר מסביר את הקשר בין חוויית משתמש (UX) ועיצוב ממשק משתמש (UI), והאופן שבו הם משתלבים ליצירת מוצר מוצלח. UX מתמקד בחוויית המשתמש הכוללת, כלומר כיצד משתמשים מתקשרים עם המוצר, בעוד UI עוסק בעיצוב הוויזואלי והממשק עצמו. המאמר מדגיש שחשוב להבין כי UX הוא המסע שאותו עובר המשתמש כדי להשיג את מטרותיו, ו-UI הוא הכלי שמסייע לו במסע הזה. יצירת חוויה מעולה דורשת שילוב מאוזן בין השניים, כדי להבטיח שממשק המשתמש לא רק ייראה טוב אלא גם יהיה פונקציונלי ויעיל. במילים אחרות, UI הוא מה שהמשתמש רואה ו-UX הוא מה שהמשתמש מרגיש, ושניהם יחד יוצרים חוויה כוללת שמניעה לפעולה ומשאירה רושם חיובי.
Codesigner
איך עושים A/B Testing באתרי איקומרס בצורה נכונה?
בשנה האחרונה יצא לי להכיר המון יזמי איקומרס. רובם אנשים מאוד אנליטיים וכחלק מזה ישנה תופעה שאני קוראת לה בשם הזמני והעוד לא קליט: AB Testing על כל אפצ'י.בעקבות סיטואציה שהייתה לי ביומיים האחרונים עם לקוחות שלי, שהרבה ממנה סבב סביב AB Testing שבוצע בצורה לא נכונה, החלטתי לכתוב על זה בלוג.אז קבלו אותו: למה יזמי איקומרס צריכים להפסיק לעשות AB Testing?
Startup for Startup
שימוש בהפטיקה (Haptic) בעיצוב חווית משתמש
המאמר עוסק בשילוב טכנולוגיית ההפטיקה (Haptic Technology) בעיצוב חוויית המשתמש, תוך הדגשת היתרונות שהיא מביאה לשיפור האינטראקציה בין המשתמש למכשיר. טכנולוגיית ההפטיקה מנצלת את חוש המישוש כדי להעביר למשתמש תחושות פיזיות שונות דרך רטט, לחיצות, או תנועות אחרות בממשק המשתמש. המאמר מסביר כיצד השימוש בהפטיקה משפר את חוויית המשתמש על ידי הוספת ממד תחושתי לממשק הדיגיטלי, מה שתורם להעלאת מעורבות המשתמש ושביעות רצונו. כמו כן, המאמר מספק דוגמאות שונות ליישום הטכנולוגיה במוצרים שונים, כולל משחקים, רכבים חכמים וטכנולוגיות מציאות מדומה (VR), ומציע הנחיות לשילוב יעיל של הפטיקה בעיצוב ממשקים על מנת להעצים את האפקטיביות של התקשורת בין המשתמשים למכשירים.
Create
אם כולם היו קופצים מהגג, גם אתה היית קופץ? סביר להניח שכן
עוד מימי כמפקד בצבא, הבנתי שיש רק דבר אחד שיכול להשפיע על אנשים.לא משנה כמה ניסיתי למצוא דרכים להשפיע, רק דבר אחד עבד - והוא דוגמא אישית. לא תמיד זה היה דוגמא אישית שאני נתתי, לפעמים זו דוגמא אישית שאני ראיתי אצל אחרים.לפעמים זה היה החייל לא ממושמע שהגיע לצוות חזק שיש לו נורמות מסוימות ושם הוא סיגל את אותן התנהגויות לעצמו. אותו הדבר, לצערי, התקיים גם הפוך, כאשר חיילים טובים סיגלו הרגלים רעים בגלל סביבתם.כמו בדוגמא הזו ובניסוי מהפוסט, כך כולנו - מושפעים בעיקר על ידי מה שעושים אחרים סביבנו - לטובה ולרעה.
ux.plained | Stav Katz
היררכי חזותית בUI
ממשקי משתמש, ככלל, מתמקדים בחוויה שהמשתמשים תופסים בעיניהם - תפיסה חזותית של מידע היא דבר רב-ממדי המשמש לתת למשתמשים את הרמזים הדרושים להם כדי ליצור אינטראקציה עם ממשק המשתמש, כמו גם את היכולת לנתח ולהבין הנתונים שהם רואים, כדי שיוכלו לקבל החלטות מושכלות. הדרישות של אינטראקציה עם המשתמש כמו גם תפיסת מידע מועצמות ביישומי תוכנה ארגוניים, מכיוון שהם משרתים מקרי שימוש מורכבים, זרימות עבודה ומערכי נתונים.
Pencil & Paper
איך מוכרים מוצר שעוד לא קיים
ב4 למאי, 2018 - הגיע אלינו הלקוח המשלם הראשון, אחרי שנתיים וחצי של כשלונות.תמיד כתבנו קוד, תכננו, שיפרנו, עיצבנו, חשבנו, שרפנו זמן רב, ורק אז התחלנו לחפש לקוחות.וכמובן... אף אחד לא היה מעוניין במוצר.כמה טיפשי מצידנו.אבל ככה זה כשמתכנתים רוצים להקים סטארטאפ - לכתוב קוד זה החלק הקל, אז ניסינו שיטה אחרת. ״בוא נמכור מוצר שלא קיים, כאילו הוא קיים.״ אמרנו לעצמנו.ומאז, החיים שלנו השתנו. היינו שניה לפני וויתור. שניה לפני שקיפלנו הכל וחזרנו להיות שכירים באיזו חברה עם משכורת קבועה וחלום שנשאר מאחור.היום אנחנו עדיין חברה קטנטנה של 3 אנשים, אך בזכות המיינדסט של ״איך אנחנו, עם צוות מצומצם, יכולים לעשות דברים שיכולים להביא אימפקט בצורה מהירה לחברה ולצאת מחוץ לקופסא״, הצלחנו להגיע לאלפי לקוחות משלמים, ולמחזורים של מיליוני דולרים בשנה בלי השקעה, ובלי צוות מכירות/שיווק/בדיקות/פיתוח/.עכשיו - איך אתם יכולים להשליך את זה על הרעיון/המיזם שלכם?
Startup for Startup
תוסיפו פרוייקט כזה לתיק העבודות שלכם, תודו לי אחכ.
כשעשיתי קורס חווית משתמש, אמרו לנו איזה פרויקטים לעשות.בהמשך, אמרו לי שצריך לחשוב על דברים יזמיים וחדשניים.אז עשיתי את זה, ואפילו פיתחתי לעצמי שיטות לחשיבה על רעיונות מופלאים.אבל עם הזמן הכרתי מגייסים, בעלי עסקים ומנהלים.חקרתי מאות מודעות דרושים, בדקתי דרישות, סקרים ומחקרים.גיליתי שבכל המקומות כמעט, מבקשים למצוא מאפיינים שיודעים להתעסק במשהו אמיתי. משהו הגיוני, "מהעולם האמיתי" שיש בו חשיבה על הפרטים הקטנים, העסקיים, הפשוטים - ולא חשיבה על "הרעיון הדמיוני" והיזמי בסגנון 'הכרישים'.
ux.plained | Stav Katz
איך נראים תיקי עבודות של מעצבים שהתקבלו לחברות המובילות בשוק?
הבקשה הנפוצה ביותר שאנחנו מקבלים מכם היא ללא ספק הבקשה לחשוף ולשתף את תיקי העבודות של הבוגרים שלנו. אז החלטנו בקריאייט לעזור ולתרום מהידע שלנו כדי לעזור למי שצריך להבין מה הציפייה היום בשוק ואיך נראים תיקי עבודות של אנשי חווית משתמש שהתקבלו למשרות הכי שוות בשוק.
Create
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו