האזנה
מה משותף לקמפיין של 30 יום ניסיון, מודל פרימיום ונסיעת מבחן במכונית?
בכל המקרים נוצרת תחושת בעלות של הלקוח על המוצר וכתוצאה מכך גובר הסיכוי שתיסגר העסקה.
בפרק 04 נדבר על "אפקט הבעלות" - הנטייה של אנשים להעריך דברים שבבעלותם יותר משהם מעריכים מה שאינו בבעלותם.
כמה שאלות שעליהן נענה בפרק:
איך חברות כמו לינקדין, אפל ודואלינגו מניעות אותנו לשימוש באפליקציות שלהם?
מה עשו בפארקים ציבוריים בארצות הברית כדי למנוע ממבקרים ללכלך?
ואיך משמרים עובדים בארגון לאורך זמן?
האזנה נעימה,
תום ורועי