לקריאת הפוסט
בסיכום של סקר שעשה, כותב ויטלי מיז'ריצקי שב40% מהמקרים מגייסים יהיו מוכנים לקבל מועמדים שקורות החיים שלהם מצוינים, אף אם תיק העבודות שלהם לא מבריק.
כלומר גם אם תיק העבודות שלכם לא הכי טוב, קורות חיים מעולות יכולות להצילכם.
קורות החיים שלנו הם מוצר. על המסמך הזה להיות שמיש, אסתטי ויפה כמו כל מוצר שתעצבו. אבל להבדיל ממוצר, קורות חיים הן מסמך שבכל שימוש למעשה מופנה לקהל יעד אחר.
הטיפים האלה נצחיים ✊ ואינם מובנים מאליהם 👀 ובאו היישר מתוך המדריך החדש שלי (פרק ח' - 'השיגו עבודה').
המדריך מתאים לכל מי שצריך הכוונה, מידע, תשובות ומוטיבציה להיכנס לתחום הUX, לא משנה אם אתם לפני או אחרי קורס.
מקורות נוספים
No items found.
קטגוריות
פוסטים ומאמרים מאותה הקטגוריה
שיתוף