לקריאת הפוסט
כולנו אוהבים לקבל מתנות, אבל לפעמים המתנה שהוענקה לנו לא ממש מתאימה למי שאנחנו. את המתנות הכי טובות נקבל מהאנשים שמכירים אותנו באמת.
כשמתחילים לעצב מוצר, אתר או פיצ׳ר עלינו להתחיל תמיד בחשיבה על מי שהולך להשתמש בו, כי אם קהל היעד שלנו יהיה מרוצה, הוא יחזור שוב ושוב כי מתנות טובות לא מחליפים!
כדי להכיר את קהל היעד שלנו נבצע מחקר משתמשים, נתמקד בהתנהגות, הצרכים, המוטיבציות ונקודות הכאב של המשתמשים שלנו.
מידע זה ניתן לאסוף באמצעות טכניקות שונות, וסוג המחקר אותו נבצע יהיה תלוי בסוג האתר, המערכת או האפליקציה אותה אנו מעצבים, ובכמות המשאבים שנהיה מוכנים להשקיע.