מיקרו-קופי לתיבות אישור
המאמר דן בתיבות אישור ובשאלת הצורך שלהן, לעומת שימוש בהודעות Undo כמו טוסט. הוא מסביר שתיבת אישור יוצרת חיכוך מכוון כדי לוודא בחירות קריטיות, אך במקרים מסוימים עדיף לתת אפשרות ביטול פשוטה לאחר פעולה. לדוגמה, טוסט Undo מאפשר למשתמשים לתקן טעויות בקלות ובמינימום הפרעה. המאמר מספק דוגמאות והמלצות לשימוש מתאים בכל אחד מהכלים.

draft
עיצוב אתי: מדוע זה קריטי עבור מעצבי UX?
כמה פעמים ראית פתרונות עיצוב שהציגו עמדות שוביניסטיות גבריות או תוכן שיווקי שהפגין הטיות גזעיות או מגדריות? התוכן שמעצבים יוצרים מייצג את המחשבה החברתית, הערכים והתרבות שלנו. באופן דומה, עיצוב של כל מוצר מגלם מערכת ערכים, המציינת בבירור את אמונותיו ועקרונות המוסר של המעצב.
UXmatters
איך מקימים צוות עיצוב מנצח ומיישמים מתודולוגיות ניהוליות בשטח
אורי ער, המלווה סטארטאפים בתחומי אסטרטגיה מיתוגית ומוצרית ועובד בקרן הון סיכון אלף, מתראיין אצל יהודית אשר מהפודקאסט המוביל רדיו באטן.
אורי ויהודית שוחחו על האתגרים המרכזיים איתם מתמודדים כשמקימים צוות עיצוב? איך משלבים אנשים חדשים בחברה קיימת? ובאיזה שלב כדאי או הכרחי לעשות סדר? הפרק נעשה בשיתוף עם תכנית המנטורינג של Startup Designers ולקחה חלק בשיחה מנהלת התכנית (הנהדרת!) הזו, אינה שטוקמייסטר.

Create
UI Motion Design הוא כוח-על של מעצבים
4 טיפים למה אנחנו צריכים לשלב מושיין בממשקים שלנו ובמה הוא תורם לנו:אתם מכירים את ההרגשה הזו של להיכנס לדריבל וביהנס, לשאוב מלא השראה ולהגיד לעצמכם ״הלוואי והייתי יכול לייצר גם ממשק מונפש כמו זה״? ככה בדיוק אמרתי לעצמי לפני כשנתיים ומאז הבנתי שמעבר לזה שזה נראה טוב, זה גם מוסיף לחוויות המשתמש במוצר שלנו ולעוד כמה דברים.נעים מאוד, אני יוסי גואטה מעצב מוצר בסטודיו ContrastUX, והיום נדבר על היתרונות בהכנסת מושיין בממשקים שלנו.

Pixel Perfect | Sagi Shrieber
כיצד לחשב את החזר ה-ROI של UX
השקעה בחוויית משתמש מייצגת עלייה ברמה מהסטנדרטים הטובים מספיק לשחרור, שיש לה השפעות מתמשכות על שיפור המוניטין, צמיחת המותג, חיזוק התרבות הפנימית ורושם ראשוני משופר למאמצי המכירות.תחום חווית המשתמש צמח מספיק במוניטין שבו אנחנו כבר לא צריכים להצדיק את הנוהג שלנו. פונים אלינו חברות שרוצות להישאר רלוונטיות, יודעות את הערך ש-UX יכול להביא, אך צריכות להמציא את העניין העסקי לכך.דף זה ינחה אותך בעת חישוב החזר ה-ROI עבור השקעת UX עבור יישום התוכנה הארגונית שלך. זה יספק לך רעיונות איך להצדיק את ההוצאה שלך ואת התזמון שלה. מושגים מסוימים הם יותר קונקרטיים בעוד שאחרים הם הנחיה כללית יותר עבורך לפרש בהקשר של העסק שלך.

Pencil & Paper
איך יוצרים תהליך צירוף משתמשים חדשים (on boarding) פי 2 יותר טוב מזו של WhatsApp
המאמר מסביר כיצד ליצור תהליך צירוף משתמשים חדשים (Onboarding) שמביא לתוצאות טובות. המאמר מציע כמה עקרונות עיקריים: לפשט את התהליך כך שיהיה ברור וקל להבנה, להשתמש בהדרכות אינטראקטיביות שימחישו את הערך המוסף של המוצר, ולספק תמיכה מיידית למשתמשים כדי לעזור להם להרגיש נוחות וביטחון בשימוש. כמו כן, הוא ממליץ על התאמה אישית של התהליך לכל משתמש בהתאם לצרכים ולתחומי העניין שלו, מה שמסייע להגדלת המעורבות והשימור.

Create
מהו עיצוב רספונסיבי?
מהו עיצוב רספונסיבי ולמה הוא כל כך חשוב? כמו מה זה נראה? המשך לקרוא כדי להתקרב ואישי עם כוכב במשחק UX.עיצוב רספונסיבי הוא דבר ענק במשחק עיצוב UX בימינו. כולם בעסק יודעים שעיצוב מגיב באמת פירושו שימושיות טובה. זה לא ניתן למשא ומתן.אבל מה זה בכלל אומר "מגיב"? מה מפריד בין עיצובים רספונסיביים לבין אלה שאינם מגיבים בחוץ? למה זה כל כך חשוב עכשיו? בואו ניקח רגע כדי לצלול עמוק לתוך שם מוכר שלעיתים קרובות יכול להיות מובן לא נכון.

Justinmind
סיפורי משתמשים כנגד Use Cases
בפוסט זה, אנו בוחנים התאמה קרובה: סיפורי משתמשים מול מקרי שימוש. גלו כאן את ההבדלים החשובים.מה בדיוק ההבדלים בין סיפורי משתמש למקרי שימוש? האם הם לא אותו דבר? האם אין להם אותן מטרות? למה לא להסתפק במילה אחת עבור שניהם? כפי שמתברר, סיפורי משתמשים ומקרי שימוש, למרות שיש להם מטרות דומות, אינם זהים לחלוטין.בפוסט זה, נסקור את הפורמטים השונים של מסמכים אלה ואת סוג התוכן שהם מכילים. אני מקווה שאחרי קריאת הפוסט הזה, ההבדלים יהיו ברורים יותר. אתה צריך גם לקבל מושג טוב יותר איזה מהם אתה צריך לכלול במחזור הפיתוח שלך.

Justinmind
מהו מחקר UX: המדריך האולטימטיבי לחוקרי UX
מחקר חווית משתמש הוא מרכיב מכריע בתהליך העיצוב הממוקד באדם וחלק חיוני ביצירת פתרונות העונים על ציפיות המשתמשים ומספקים ערך ללקוחות. מדריך מקיף זה למחקר UX צולל לתוך יסודות המחקר והשיטות השונות שלו וכולל טיפים ושיטות עבודה מומלצות ממומחים מובילים בתעשייה.
Maze
מיפוי מסע משתמש 2.0: מחולל הפיצ'רים
מציע גישה חדשה למיפוי מסע המשתמש (User Journey Mapping) באמצעות כלי חדשני שמקל על הצגת הפיצ'רים השונים של המוצר. המאמר מתאר כיצד הכלי מאפשר למעצבים ולמפתחים להבין טוב יותר את אינטראקציות המשתמש עם המוצר, לזהות בעיות פוטנציאליות ולתכנן שיפורים. הכלי מסייע להציג את הדרך שבה הפיצ'רים תורמים לחוויית המשתמש הכללית, מה שמוביל לתהליך עיצוב ממוקד ומדויק יותר, ובסופו של דבר, לשיפור שביעות רצון המשתמשים.

Create
אייקוני אקורדיון: אילו סמנים עובדים הכי טוב?
מסיבות טובות, אקורדיונים הם מרכיב ממשק משתמש פופולרי כיום: בנייד, הם כלי חיוני מכיוון שהם מכווצים תוכן והופכים את אורך העמוד לניהול, אבל אפילו במחשב נייח, הם מפחיתים את המורכבות החזותית ומאפשרים למשתמשים להתמקד בתוכן הרלוונטי ביותר עבור המשימה שעל הפרק (ומתאימים במיוחד ביישומים מורכבים). שאלה שנשאלת לעתים קרובות היא: באיזה סמל עלינו להשתמש כדי לאותת בצורה הטובה ביותר שהתוכן ״יתרחב״ במקום? במילים אחרות, מה הסמן הטוב ביותר לאקורדיונים?

NNG
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו