Create
לצפיה באתר
תיאור
הכירו את Create - בית ספר ליצירה דיגיטלית. עם התמקדות באפיון חווית משתמש, ניהול מוצר, עיצוב דיגיטלי ופיתוח, Create מציעה מסלולים מיוחדים, מרכז קריירה וכנסים מקצועיים. הם מספקים שירותים מותאמים לסטארטאפים ותאגידים. בהשראת שיטות עבודה גלובליות, Create משלבת מומחיות בתעשייה עם גישות חדשניות להעצמת אנשי מקצוע בתחום חווית המשתמש.
פודקאסט
שיתוף
פרויקט בהתנדבות לשיפור תיק העבודות : איך לעשות את זה נכון?
המאמר מספק הנחיות להתנהלות נכונה בפרויקטים בהתנדבות, במיוחד עבור אנשי מקצוע בתחילת דרכם. הוא מסביר את היתרונות שבהוספת פרויקטים אמיתיים לתיק העבודות, מפרט את הקריטריונים לבחירת פרויקט מתאים, ומספק טיפים להימנע מהטעות הנפוצה של לקיחת פרויקטים גדולים מדי שמובילים לעומס יתר. כמו כן, המאמר מציע דרכים למי שמעוניין למצוא פרויקטים להתנדבות שמתאימים לצרכים האישיים והמקצועיים שלו.
Create
למה כדאי לכל מעצב.ת לדעת לעבוד עם מדדים ולהבין באופטימיזצית יחס המרה?
המאמר מדבר על החשיבות של היכרות מעמיקה עם מדדים ואופטימיזציית יחס המרה עבור מעצבים. הוא מדגיש כיצד הבנה של מדדים יכולה לשפר את ביצועי המוצר, לתרום לצמיחה העסקית, ולהפוך את המעצבים לבעלי תפקיד משמעותי יותר בארגון. המאמר מציע דוגמאות מעשיות ומדגיש את הצורך בעבודה שוטפת עם כלי אנליטיקה ושיטות מחקר לשיפור המוצר והבנת חוויית המשתמש.
Create
מה היה אומר תיק עבודות שיודע לדבר?
המאמר דן בחשיבות של תיק עבודות שמציג את היכולות והאישיות של המעצב בצורה מדויקת וממוקדת. הוא מסביר כיצד להגדיר מטרות ומשתמשים לתיק העבודות, איך לקצר ולהבליט את החלקים החשובים, ואיך להציג פרויקטים בצורה מגוונת ומעניינת. המאמר מדגיש את הצורך בהיררכיה ועיצוב נכון ומציע להציג את התהליך הייחודי והאישי של המעצב.
Create
המדריך המלא לאפיון התראות (או) איך מעצבים התראות שנותנות ערך?
המאמר עוסק באפיון התראות בממשקים דיגיטליים ובחשיבותן ביצירת חווית משתמש חיובית. הוא מדגיש את הצורך בהתאמת ההתראות להקשר השימוש שלהן ולהעדפות המשתמשים, כדי להימנע מהצפת יתר או פספוס מידע קריטי. המאמר מציע טיפים לעיצוב התראות אפקטיביות, כולל בחירת צבעים נכונים, שימוש בטקסט ברור וקצר, והבטחת נגישות גם עבור משתמשים עם מוגבלויות. כמו כן, הוא מסביר את ההבדלים בין סוגי התראות שונים, כגון התראות קריטיות והתראות מידע, ומספק דוגמאות ליישום נכון שלהן בממשקים שונים.
Create
איך מוצאים עבודה בשוק העיצוב של היום? ראיון עם מיכל מימרן ברזילי
תעשיית העיצוב בארץ גדלה ומתפתחת מיום ליום, וזה לא סוד שלהכנס אליה ולהתקדם בה זה לא עניין פשוט. בשביל להבין מבפנים איך זה עובד, מה חשוב לדעת וממה כדאי להיזהר נפגשתי עם מיכל מימרן ברזילי בעלת חברת Diviners המתמחה בגיוס מעצבים.
מיכל שיתפה מנקודת המבט שלה, וחלקה טיפים שכל מי שמחפש עבודה בתעשייה שלנו חייב לדעת, ויותר מזה – נתנה כלים אמיתיים שכל מעצב יכול ליישם כדי לקחת את הקריירה שלו בידיים.
Create
כיצד ההשראה ממנגנון בחירת פרופיל של נטפליקס הכפילה את אחוז ההמרה שלנו
המאמר עוסק בהשראה שניתן לשאוב ממנגנון בחירת הפרופילים של נטפליקס לצורך אופטימיזציה של חוויית המשתמש. נטפליקס מציגה חוויית משתמש ייחודית ואישית לכל אחד מהמשתמשים שלה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI ולמידת מכונה, המאפשרות לה להציע תכנים בהתאמה אישית לפי העדפות המשתמש. המאמר מדגיש את החשיבות של התאמת חוויית המשתמש לצרכים ולתחומי העניין האישיים, והדרך בה יכולות חברות אחרות לאמץ גישה דומה כדי לשפר את המעורבות של המשתמשים ואת שביעות רצונם. הוא כולל המלצות כיצד לאסוף מידע על משתמשים, לנתח את העדפותיהם, ולהשתמש בטכניקות מתקדמות ליצירת ממשקים מותאמים אישית שיכולים לשפר משמעותית את חוויית המשתמש ולהגביר את הנאמנות למותג.
Create
המדריך המלא למבחני קבלה במשרות UX\UI
בין אם אתם חושבים שזה נכון או הוגן לתת מבחני בית ובין אם לא אנו בתור אנשי מקצוע נצטרך להתמודד עם מבחן כזה או אחר במהלך הקריירה שלנו, בטח אם אנחנו עושים את הצעדים המקצועיים הראשונים שלנו. אין ספק ששלב מבחן הבית בתהליך קבלה למשרה הוא השלב המתיש והמלחיץ ביותר.אנחנו ב-create מוצפים לאחרונה בשאלות ובבקשות עזרה ולכן החלטתי לכתוב מאמר מקיף שיענה על השאלות הנפוצות ביותר, אנחנו אמנם מתרכזים בלעזור לבוגרים שלנו להצליח אבל אני חושב שחשוב ונכון גם תמיד לעזור לקהילה. במאמר זה אציג לכם את סוגי המבחנים ואיך נכון להתייחס לכל מבחן. אני מקווה שנוכל לעזור לכם להבין טוב יותר מול מה אתם עומדים ואיך נכון להתמודד עם המבחנים השונים.
Create
שימוש בהפטיקה (Haptic) בעיצוב חווית משתמש
המאמר עוסק בשילוב טכנולוגיית ההפטיקה (Haptic Technology) בעיצוב חוויית המשתמש, תוך הדגשת היתרונות שהיא מביאה לשיפור האינטראקציה בין המשתמש למכשיר. טכנולוגיית ההפטיקה מנצלת את חוש המישוש כדי להעביר למשתמש תחושות פיזיות שונות דרך רטט, לחיצות, או תנועות אחרות בממשק המשתמש. המאמר מסביר כיצד השימוש בהפטיקה משפר את חוויית המשתמש על ידי הוספת ממד תחושתי לממשק הדיגיטלי, מה שתורם להעלאת מעורבות המשתמש ושביעות רצונו. כמו כן, המאמר מספק דוגמאות שונות ליישום הטכנולוגיה במוצרים שונים, כולל משחקים, רכבים חכמים וטכנולוגיות מציאות מדומה (VR), ומציע הנחיות לשילוב יעיל של הפטיקה בעיצוב ממשקים על מנת להעצים את האפקטיביות של התקשורת בין המשתמשים למכשירים.
Create
איך נראים תיקי עבודות של מעצבים שהתקבלו לחברות המובילות בשוק?
הבקשה הנפוצה ביותר שאנחנו מקבלים מכם היא ללא ספק הבקשה לחשוף ולשתף את תיקי העבודות של הבוגרים שלנו. אז החלטנו בקריאייט לעזור ולתרום מהידע שלנו כדי לעזור למי שצריך להבין מה הציפייה היום בשוק ואיך נראים תיקי עבודות של אנשי חווית משתמש שהתקבלו למשרות הכי שוות בשוק.
Create
7 דברים שיעשו את ה- UX שלך אמפטי לקהילה הגאה
המאמר מציע שבעה טיפים לשיפור חוויית המשתמש (UX) עבור הקהל הגאה. המאמר מדגיש את החשיבות של הכללה ורגישות בתהליך העיצוב, וממליץ על שימוש באיור, צבעים, ותוכן שמייצגים את הקהילה הגאה בצורה מדויקת ומכילה. הוא מציע למעצבים להכיר את הצרכים הייחודיים של הקהל הגאה, לשלב סמלים ותכנים המייצגים את הזהות המגדרית והמינית, ולהבטיח שהממשק יהיה נגיש ונעים לשימוש עבור כל המשתמשים.
Create
למה כדאי לכל מעצב להבין קוד?
המאמר מסביר את היתרונות שבהבנת קוד עבור מעצבים, כגון שיפור התקשורת עם מפתחים והבנת מגבלות טכנולוגיות. המאמר מדגיש שידע בקוד עוזר למעצבים ליצור עיצובים מציאותיים ומיישמים, משפר את שיתוף הפעולה ומקנה יכולות לפתרון בעיות בצורה יצירתית. הבנה בסיסית בקוד אינה דורשת להיות מפתח מקצועי, אלא יכולה להעצים את איכות העבודה והיכולת להתמודד עם אתגרים בתחום העיצוב.
Create
איך מקימים צוות עיצוב מנצח ומיישמים מתודולוגיות ניהוליות בשטח
אורי ער, המלווה סטארטאפים בתחומי אסטרטגיה מיתוגית ומוצרית ועובד בקרן הון סיכון אלף, מתראיין אצל יהודית אשר מהפודקאסט המוביל רדיו באטן.
אורי ויהודית שוחחו על האתגרים המרכזיים איתם מתמודדים כשמקימים צוות עיצוב? איך משלבים אנשים חדשים בחברה קיימת? ובאיזה שלב כדאי או הכרחי לעשות סדר? הפרק נעשה בשיתוף עם תכנית המנטורינג של Startup Designers ולקחה חלק בשיחה מנהלת התכנית (הנהדרת!) הזו, אינה שטוקמייסטר.
Create
איך יוצרים תהליך צירוף משתמשים חדשים (on boarding) פי 2 יותר טוב מזו של WhatsApp
המאמר מסביר כיצד ליצור תהליך צירוף משתמשים חדשים (Onboarding) שמביא לתוצאות טובות. המאמר מציע כמה עקרונות עיקריים: לפשט את התהליך כך שיהיה ברור וקל להבנה, להשתמש בהדרכות אינטראקטיביות שימחישו את הערך המוסף של המוצר, ולספק תמיכה מיידית למשתמשים כדי לעזור להם להרגיש נוחות וביטחון בשימוש. כמו כן, הוא ממליץ על התאמה אישית של התהליך לכל משתמש בהתאם לצרכים ולתחומי העניין שלו, מה שמסייע להגדלת המעורבות והשימור.
Create
מיפוי מסע משתמש 2.0: מחולל הפיצ'רים
מציע גישה חדשה למיפוי מסע המשתמש (User Journey Mapping) באמצעות כלי חדשני שמקל על הצגת הפיצ'רים השונים של המוצר. המאמר מתאר כיצד הכלי מאפשר למעצבים ולמפתחים להבין טוב יותר את אינטראקציות המשתמש עם המוצר, לזהות בעיות פוטנציאליות ולתכנן שיפורים. הכלי מסייע להציג את הדרך שבה הפיצ'רים תורמים לחוויית המשתמש הכללית, מה שמוביל לתהליך עיצוב ממוקד ומדויק יותר, ובסופו של דבר, לשיפור שביעות רצון המשתמשים.
Create
צעדים ראשונים בתעשייה – סיפורים אישיים של תלמידים שהפכו לאנשי מקצוע
המאמר מציג סיפורים אישיים של חמישה מעצבים על התמודדותם עם אתגרים בתחילת הקריירה. המאמר מתאר את חשיבות ההשקעה בתיק עבודות, התמודדות עם לחצים בעבודה במשרדים קטנים, ושמירה על גמישות ויכולת למידה בתעשייה דינמית. המעצבים חולקים טיפים להתחלה מוצלחת, כגון: להתחיל בקטן, לקבל המלצות ולהיות פתוחים לשינויים. המאמר מדגיש שהכניסה לתחום עשויה להיות מאתגרת אך מתגמלת, למי שמוכן להשקיע ולהתמיד.
Create
משרות חווית משתמש : מה באמת השוק מחפש?
המאמר דן במצב הנוכחי של שוק העבודה בעיצוב חווית משתמש בישראל. נדמה שרוב המשרות דורשות תואר בעיצוב תקשורת חזותית או תואר מקביל, כמו גם ניסיון בפיתוח חזיתי, אופטימיזציה ובדיקות, היכרות עם עולם התוכן והתנסות מקצה לקצה לחברות מוצרים. עבור חברות שירות, היתרונות הנפוצים ביותר הם יצירת אבות טיפוס אינטראקטיביים ובדיקות מחקר ושימושיות. בנוסף, כל המשרות דורשות יכולת להסתדר עם צוותי עבודה שונים ולתקשר בצורה יעילה.המאמר גם נותן עצות כיצד ליצור תיק עבודות חזק ולהתבלט למעסיקים. הוא מדגישי את החשיבות של התאמת תיק העבודות שלך למשרה הספציפית אליה אתה מגיש מועמדות והצגת תהליך שלם, ולא רק את המוצר הסופי.בסך הכל, המאמר מספק סקירה מקיפה של שוק העבודה בעיצוב חווית משתמש בישראל, כולל הכישורים והניסיון שמעסיקים מחפשים.
Create
אני רוצה להוסיף איורים לממשק! (איך, למה, איפה ומתי)
אני אתחיל בוידוי – יש לי פיג׳מת גוף של חד קרן.
שיקרתי, יש לי שתיים.
קיבלתי החלטה כאדם בוגר לרכוש כל דבר שהוא מאויר, ורוד ועם נצנצים. הפיג׳מות פשוט ענו על כל הקטגוריות.
עכשיו כשאתם יודעים את זה עליי בטח לא תופתעו לשמוע שאני גם אוהבת לראות איורים משולבים בעיצובים, וזה גם לא הפתיע את המנהל שלי כשהצעתי לו לשלב איורים בעמוד הבית שלנו. וזה מה שהוביל אותי לכתוב את הכתבה שאתם קוראים עכשיו. לאחר שהצעתי להשתמש באיורים נתקלתי בבעיה:
א. עושה רושם שהמנהל שלי לא שותף לאהבה שלי לחדי קרן (אני עדיין חוקרת את הנסיבות).
ב. הוא רצה להבין למה כדאי לנו לשלב איורים, איך איורים יתרמו לנו ואיפה נשלב אותם. ולא היו לי תשובות ברורות. השאלה היתה נכונה. למה בכלל להשתמש באיורים? איזה יתרונות יש להם על פני עיצובים אחרים? ואיך נכון להשתמש בהם?
אז יצאתי לחקור, ואשמח לשתף אתכם במה שמצאתי.
Create
סקר משתמשים – מתי ואיך לעשות את זה נכון
סקר הוא אחד הכלים הכי זמינים לצורך מחקר משתמשים. הוא מאפשר לקבל מידע מכמות גדולה של אנשים בזמן קצר יחסית ובמעט השקעה. יחד עם זאת, בשימוש לא נכון, הסקר עלול לאכזב – לפספס מידע חשוב, לשקף לנו תמונה חלקית או מעוותת של המצב, לסבך את העבודה שלנו ואפילו להותיר רושם רע על משתמשים (נוכחיים או פוטנציאליים) ובכך לפגוע בחוויה הכללית שלהם מהמוצר.כדי ליהנות מהיתרונות של הכלי החשוב הזה ולהתגבר על האתגרים, הכנו מדריך הכולל עקרונות עבודה וטיפים שיהפכו את החיים להרבה יותר קלים ויעילים.
Create
המעבר מפסיכולוגיה לאפיון חווית משתמש
המחבר מתחיל בהסבר על החשיבות של חווית משתמש בהפיכת מוצרים למצליחים. UX הוא תהליך של עיצוב מוצרים קלים לשימוש ומהנים עבור המשתמשים. על מנת לעשות זאת, מעצבי UX צריכים להבין את הצרכים וההתנהגויות של המשתמשים. כאן נכנסת לתמונה הפסיכולוגיה, שכן פסיכולוגיה היא חקר אנשים והתנהגותם.בסך הכל, המחבר מספק סקירה טובה של תחום ה-UX וחשיבותו. המחבר גם מדגיש את הגיוון של התחום, שהוא אחד מהפניות הגדולות שלו.
Create
איך לתכנן ולבנות דשבורד, ומה זה כל המספרים האלה
יצירת דאשבורדים יכולה להיחשב כמשימה מאתגרת, רוצים לדעת כייצד לאפיין אותם בצורה נכונה? במאמר זה תוכלו למצוא פירוט על כללים ודוגמאות לאפיון סוגים שונים של דאשבורדים לפלטפורמות דסקטופ ומובייל. זאת על ידי שאלות מנחות על מנת להבין את צורכי המשתמשים, הבנת מערכות היחסים בין האלמנטים במסך ובחירת התצוגות הויזואליות.
Create
תואר בעיצוב? בואו נדבר על זה | פרק 40 עם ליאור יאיר
ליאור יאיר הוא יזם ומנהל מוצר, שותף בקריאט. לשעבר: מנהל מוצר בכיר בויקס, מנהל מחלקת מוצר בקומיגו ומנכ״ל נטקראפט. בשיחה מרתקת עם ליאור דיברנו על מצב השוק בישראל, האם ומתי מומלץ ללכת על לימודי תואר ראשון בעיצוב?ועל המורכבות של הכניסה לשוק העבודה היום למשרות התחלתיות.
Radio Button
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"