NNG
לצפיה באתר
תיאור
קבוצת נילסן נורמן (NN/g) היא צוות של מומחי UX שנוסד על ידי יעקב נילסן ודון נורמן. הם מתמחים בהדרכה, ייעוץ והסמכה מבוססת מחקר בתחום חווית המשתמש. מטרתם היא להעצים אנשי מקצוע בתחום העיצוב והמחקר להתקדם בקריירה שלהם, לייעל את עבודתם ולהשיג את מטרותיהם. באתר שלהם תוכלו למצוא ספריית מאמרים וסרטונים חינמיים שכוללת ממצאי מחקר, הנחיות ושיטות UX.
אירועים קרובים
🥺
לא נמצאו אירועים קרובים
ברגע שיהיו - הם יופיעו כאן
PromptFrames: פיתוח ה-Wireframe לעידן הבינה המלאכותית
המאמר עוסק במושג "Prompt Frames", שהם כלים שמסייעים למשתמשים לנסח בקשות (prompts) בצורה מדויקת ויעילה יותר ממודלים גנרטיביים כמו GPT.Promptframes משלימים את ה-wireframes המסורתיים על ידי שילוב כתיבה מהירה ו-AI כדי להגביר את נאמנות התוכן ולהאיץ את הדרך לבדיקות משתמשים.
NNG
מונחי טיפוגרפיה
טיפוגרפיה היא מרכיב מרכזי כמעט בכל חוויה. עם זאת, המורכבות והז'רגון הופכים אותה למקור נפוץ לאי הבנה. הבנת מונחי טיפוגרפיה מרכזיים תאפשר לך: להגדיל את ״הקריאות״ (ולכן השימושיות) של ממשק
שיפור המראה המקצועי והחזותי
יצירת זהות מותג עקבית יותר
צמצום בתיקונים ואיטרציות יקרות
תקשורת יעילה עם חברי הצוות
NNG
מצב כהה: איך משתמשים חושבים על זה ובעיות שיש להימנע מהן
מצב כהה הוא פופולרי יותר כיום. אולי אפילו הייתם חושבים שהוא חיוני - לפחות אם הייתם קוראין רבים ממאמרי עיצוב אתרים המוקדשים לנושא. עם זאת, נדרש זמן ומשאבים יקרים כדי לתמוך באופן מלא במצב כהה ו"להלביש אותו היטב" מכיוון שרוב העיצובים בנויים קודם כל במצב בהיר. כדי להבין עד כמה מצב כהה משפיע על המשתמשים, ערכנו לאחרונה סקר וכמה מפגשי בדיקת שימושיות למובייל במצב כהה.
NNG
ביצוע מחקר נגישות למובייל
עיצובים של מוצרים דיגיטליים אינם נגישים במקרה. נדרש תכנון ובדיקות קפדניות כדי לשפר את החוויה עבור משתמשים המסתמכים על טכנולוגיה מסייעת (יש הבדל בין נגישות לשימושיות עבור משתמשים עם מוגבלויות). למרבה הצער, זה יכול להיות קשה להוכיח החזר חזק על השקעה עבור שיפורי נגישות מאשר עבור מאמצי שימושיות רחבים יותר, מכיוון שלעתים קרובות משתמשים עם מוגבלויות מהווים רק אחוז קטן מקהל היעד של המוצר. עם זאת, זה מרגש לראות מאמץ מושקע בנגישות כי זה הדבר הנכון לעשות, לא פשוט כי זה יכול להרוויח יותר כסף לחברות.
NNG
איך להתאים פונטים?
המאמר מספק הנחיות לגבי התאמה יעילה של גופים בעיצוב. הוא מציע להשתמש בפונטים עם הבחנות ברורות בין תווים ותמיכה במספר שפות. יש לשלב גופנים דקורטיביים עם גופנים ניטרליים ולהשתמש בהם במשורה כדי להימנע מהכרעת העיצוב. שימוש במשקלי גופן מנוגדים יכול ליצור היררכיה חזותית. חיוני להקצות תפקידים ברורים לכל גופן כדי לשמור על עקביות וקריאות. המאמר מדגיש איזון בין אסתטיקה לפונקציונליות כדי לשפר את חווית המשתמש.
NNG
אייקוני אקורדיון: אילו סמנים עובדים הכי טוב?
מסיבות טובות, אקורדיונים הם מרכיב ממשק משתמש פופולרי כיום: בנייד, הם כלי חיוני מכיוון שהם מכווצים תוכן והופכים את אורך העמוד לניהול, אבל אפילו במחשב נייח, הם מפחיתים את המורכבות החזותית ומאפשרים למשתמשים להתמקד בתוכן הרלוונטי ביותר עבור המשימה שעל הפרק (ומתאימים במיוחד ביישומים מורכבים). שאלה שנשאלת לעתים קרובות היא: באיזה סמל עלינו להשתמש כדי לאותת בצורה הטובה ביותר שהתוכן ״יתרחב״ במקום? במילים אחרות, מה הסמן הטוב ביותר לאקורדיונים?
NNG
UX לילדים: בעיות שמישות בעיצוב לצעירים
מחקר חדש עם משתמשים בגילאי 3-12 מראה שילדים צברו מיומנות משמעותית בשימוש באתרים ובאפליקציות מאז המחקרים האחרונים שלנו, אם כי עיצובים רבים עדיין אינם מותאמים למשתמשים צעירים יותר. עיצוב לילדים דורש גישות שימושיות ברורות, כולל מיקוד צר של תוכן לילדים בגילאים שונים.
NNG
טקסט גדול יותר, מיקוד טוב יותר
המאמר דן כיצד בחירות גופנים יכולות לשפר את הקריאה עבור תוכן שניתן לראות, כגון התראות קצרות או תצוגות של שעונים חכמים. ממצאים עיקריים מצביעים על כך שגופנים גדולים יותר, טקסט ברוחב רגיל ואותיות רישיות קריאים יותר כאשר מביטים בטקסט קצר. גופנים קטנים ומרוכזים מאטים את הזיהוי. בעוד שגופנים גדולים יותר ואותיות רישיות יעילים לפרצי מידע קצרים, הם אינם אידיאליים לקטעים ארוכים יותר. מהמחקר עולה כי בסביבות ריבוי משימות, שיפורי קריאות יכולים לשפר את חווית המשתמש.
NNG
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"